Nadaljevanje 10. redne seje, 4. 6. 2020



- vabilo

- zapisnik

 

DNEVNI RED (številke, ki označujejo posamezno točko, zapisane glede na spremembo dnevnega reda iz 10. redne seje Občinskega sveta Občine Logatec):

10. Ukinitev javnega dobra (oziroma 
Predlagatelj: Berto Menard, župan
Poroča: Janja Masle, svetovalka III
MDT: Odbor za gospodarjenje z nepremičninami in opremljanje stavbnih zemljišč

11. Končno poročilo - Pregled poslovanja Krajevne skupnosti Tabor v letu 2018
Predlagatelj: Nadzorni odbor Občine Logatec
Poroča: Špela Tomić, članica NO

12. Končno poročilo - Oskrba starejših na domu 2018
Predlagatelj: Nadzorni odbor Občine Logatec
Poroča: dr. Anton Gosar, član NO

13.Končno poročilo - Nadzor sofinanciranja bivanja v domovih za starejše 2018
Predlagatelj: Nadzorni odbor Občine Logatec
Poroča: dr. Anton Gosar, član NO

14.Obravnava predloga Letnega poročila o izvedenih ukrepih iz akcijskega načrta Lokalnega energetskega koncepta in njihovih učinkih za leto 2019
Predlagatelj: Berto Menard, župan
Poročevalca: Mateja Čuk, sekretarka in Rajko Leban, direktor GOLEA
MDT: Odbor za gospodarstvo, kmetijstvo, turizem in finance

15. Odgovori na svetniška vprašanja

 

 

 

Občina Logatec
Tržaška cesta 50 A p.p. 60
1370 Logatec

Tel.: (01)7590600 Fax.: (01)7590620
[email protected],
www.logatec.si

MŠ: 5874661000, DŠ: SI55512844
TRR: IBAN SI56 01264-0100001228; UJP
BIC koda (SWIFT): BSLJSI2X
GPS: N=45,9168, E=14,228